Registracija
Ob naročilu izdelka v spletni trgovini intheline-cosmetics.com se ni potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: naslov plačnika oz. naslov za dostavo, mobilna telefonska številka in e-naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani soglašate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni na spletni trgovini intheline-cosmetics.com
Naročanje
Vsa naročila potekajo preko spletne trgovine intheline-cosmetics.com in so dostopna 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega artikla ni na zalogi, nam pošljite poizvedbo na intl@intheline-cosmetics.com ali nas pokličite na telefonsko številko 070 204 205 in obvestili vas bomo ali je dobava možna. Za podrobnejše informacije glede sestave posameznega artikla nas kontaktirajte po elektronski pošti. Cene veljajo do trenutka objave novega cenika na spletni strani. Vse cene izdelkov v spletni trgovini so v evrih in vsebujejo 22 % DDV. Izdelke dostavljata GLS d. o. o. in Pošta Slovenije. Vrsto dostave kupec izbere pri naročilu. Dostava naročenih artiklov (ne glede na izbranega ponudnika dostave) je brezplačna. Vsak kupec je seznanjen z morebitno provizijo, ki jo ob plačilu s kartico obračuna GLS.
Kot kupec lahko izdelke vidite in naročate na spletni strani intheline-cosmetics.com. Ponudba je na voljo samo fizičnim osebam.
S klikom na gumb »Zaključite naročilo« med postopkom naročanja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Po zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.
Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Ponudnik lahko ceno artikla v ponudbi spremeni brez predhodnega obvestila. Ponudnik prodaja izdelke odplačno; v primeru, da je izdelek pomotoma naveden kot brezplačen, ponudniku tega izdelka ni potrebno dati uporabniku brezplačno.
Postopek nakupa
Na spletni strani intheline-cosmetics.com so prikazani izdelki s cenami, ki vsebujejo DDV. Ob kliku na izdelek mora kupec klikniti gumb »Dodaj v košarico«. V nakupovalni košarici so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo “Odstrani”, ki se nahaja ob izdelku.
Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb “Zaključi nakup”.
V kolikor niste registrirani uporabnik spletne trgovine, vpišete podatke, ki jih potrebujemo za dostavo. Nato izberete način plačila (po povzetju, po predračunu ali paypal). v kolikor imate promocijski kupon ga vpišite v za to namenjeno okence. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst “Prejeli smo vaše naročilo.” Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.
Potrditev naročila
Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj pišete na elektronski naslov intl@intheline-cosmetics.com.
Pravico do preklica naročila ima kupec do 2 uri po oddanem naročilu. Po tem roku preklic naročila ni več možen.
Možnost spremembe naročila
Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo “Prejeli smo vaše naročilo”, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte (intl@intheline-cosmetics.com).
Pogodba
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na spletni strani odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika kot za kupca. Pogodba bo shranjena pri našem podjetju, dostop do nje je možen osebno, na naslovu podjetja, po pošti ali po e-pošti.
Status naročila
Status vašega naročila prejmete preko e-pošte. Vsako spremembo vašega naročila vam bomo sporočili na e-mail naslov, ki ste ga navedli ob nakupu. Prav tako dobite e-pošto v primeru, da kateri od vaših naročenih artiklov trenutno ni dobavljiv, zato je spremljanje vaše e-pošte pomembno.
Dostavni rok
Dostavni rok je od 1 do 5 dni. Vsi izdelki, ki jih lahko naročite v spletni trgovini intheline-cosmetics.com, so v večini primerov na zalogi in so zaradi tega zelo hitro odposlani. Če se zgodi, da izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili po e-pošti na e-naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila. Pri dostavi sodelujemo s podjetjem GLS d.o.o. in Pošto Slovenije, ki zagotavljata hitro in zanesljivo dostavo paketov. V večini primerov stranke naročene izdelke prejmejo že naslednji dan.
Načini plačila
Plačilo naročenih artiklov lahko izvedete na več načinov:
– Z gotovino ali kartico po povzetju:
Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino ali kartico, ko mu le-ta dostavi naročeno blago.
– Preko TRR po izdanem predračunu:
Kupcu preko e-pošte izdamo račun/predračun za naročeno blago, ki ga poravna z nakazilom na TRR podjetja. Blago bo odposlano takoj, ko bo na TRR podjetja razvidno, da je bilo plačilo uspešno izvedeno.
– S plačilnim sistemom PayPal:
Kupec je preusmerjen na varno stran sistema PayPal, kjer opravi plačilo. Blago bo odposlano takoj, ko s strani sistema PayPal prejmemo potrditev o plačilu.
Račun za plačilo prejmete na naslov, ki ste ga posredovali ob oddaji naročila.
Zamenjava blaga
Če je kupec naročil izdelek, ki mu kakorkoli ne ustreza (prevelik, premajhen, …) ga lahko pri nas zamenja. O želeni zamenjavi nas mora obvestiti v roku 14 dni na intl@intheline-cosmetics.com. Zamenjavo izdelka bo opravilo podjetje GLS d. o. o. Ob zamenjavi kupec nima dodatnih stroškov. Strošek zamenjave krije prodajalec.
Preklic naročila
Kupec lahko svoje naročilo prekliče v roku dveh ur po oddaji naročila. V primeru pravočasnega preklica naročila kupcu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. Naročilo prekličete po e-pošti na intl@intheline-cosmetics.com. Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi kasneje, vendar samo v primeru, da mu preko e-pošte sporočimo, da artikel katerega je naročil začasno ni na zalogi.
Reklamacije in vračilo blaga
V primeru vračila blaga mora potrošnik blago vrniti v originalni embalaži in nepoškodovano, skupaj z računom in obrazcem za vračilo ali zamenjavo blaga, na naslov prodajalca (INTI d.o.o., Breg 23, 8000 Novo mesto), ob čemer mora priložiti dopis s svojimi podatki in, v primeru, da je zakonsko določen rok za odstop od pogodbe že minil, lahko potrošnik v roku 60 dni od nakupa vrne blago oz. embalažo in zahteva vračilo kupnine, pri tem pa mora navesti razlog zakaj blago oz. embalažo vrača in zakaj zahteva vračilo kupnine. Prodajalec za vrnjeno blago oziroma embalažo najkasneje v 14. dneh od prejema vrnjenega blaga oziroma embalaže vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako,
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom, ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Odstop od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2 .odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Na tej povezavi lahko najdete obrazec in vsa navodila za odstop od pogodbe.
Izvensodno reševanje sporov
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik v splošnih pogojih poslovanja obvešča, da trenutno ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. V skladu s 4. odstavkom istega člena ponudnik objavlja povezavo na platformo za SRPS tukaj.
Izjava o varovanju osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošne uredbe o varstvu podatkov. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje reklamnega in informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo oziroma za namen za katerega so bili pridobljeni. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Spletne strani imajo nameščen certifikat z najvišjo stopnjo zaščite, ki med pošiljanjem podatkov varuje osebne podatke pred zunanjimi vdori. Uporabniki lahko kadarkoli zahtevajo vpogled, popravek, omejitev obdelave, izbris ali prenos svojih osebnih podatkov poda ugovor zoper obdelavo in prenosljivost svojih osebnih podatkov, in sicer preko elektronske pošte na naslov intl@intheline-cosmetics.com. Uporabnik lahko vloži pritožbo pri nadzornemu organu, v primeru če meni, da obdelava osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov ali Zakon o varstvu osebnih podatkov.
Odjava od prejemanja komercialnih in informativnih sporočil:
Prejemanje reklamnih in informativnih elektronskih sporočil (E-novičke) lahko prekličete tako, da na dnu sporočila sledite povezavi “Odjava od E-novičk”. Ponovna prijava je mogoča v spletni trgovini ali z oddajo novega naročila.
Podjetje
Podjetje INTI je vpisano v poslovni register Slovenije AJPES, izpostava Ljubljana z dnem 9. 4. 2019 z matično številko 8415501000. ID za DDV je SI46389555, podjetje je zavezano za DDV. Podjetje ni zavezano k nobenim kodeksom ravnanja.
Pritožbe, reklamacije in informacije
V primeru pritožb, reklamacij in informacij, povezanih z našimi storitvami, nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na naslov intl@intheline-cosmetics.com ali po pošti, na naslov:
INTI D.O.O.
Breg 23
8000 Novo mesto